fredag 10 juli 2009

champange och solnedgång

vi har suttit ute på balkongen i solnedgången och ätit en mysig middag, nu har vi gått över till champange istället. alldeles snart ska vi göra oss iordning för utgång på innergården, som ligger alldeles här nedanför oss. skönt att ha nära hem :)

det är fantastiskt här, äntligen har jag lite tid med min kära rebecka!
livet kunde inte vara bättre, speciellt eftersom att jag redan lyckats skaffa mig en liten flirt. men mer än så får ni inte veta, haha tji fick du lilla nyfikna mamma!

ha det så bra, för det har verkligen jag!

puss och kram

1 kommentar:

KAAAAAAAArin sa...

wow lite mer som är nyfikna! saknar dig en dag som denna...alla ska samlas för att börja tidigt och sluta sent! hoppas verkligen att du har de superduper hela tiden!!!! ringer dig så fort ja min promille procent i omloppet hör höjts lite! kyss kotteleten