onsdag 8 juli 2009

imorgon bär det av

jag är trött, jag har ont i huvudet, jag har lite ångest för att packa, jag har lite ångest för "resan" imorgon, jag ser fram emot att vara framme imorgon.

efter en mycket lugn dag blev det middagsdate med gustav följt av film kväll där jobi och hedvig droppade in. nu har alla gått och jag ska väl försöka packa det sista så att jag slipper tänka på det imorgon men jag fastnade framför tv:n..

min kära fru sophia är äntligen tillbaks i svea!!!
tyvärr lyckas vi ju ringa om varandra så jag har ännu inte sagt ett ord till henne... typiskt, men jag ska ge det ett försök till innan jag går och lägger mig. sophia om du läser det här så SE TILL ATT SVARA I MOBIL HELVETTET, TACK :)

Ska göra mitt bästa att hålla er uppdaterade under mina dagar i visby, har vi tur har dom fortfarande trådlöst nätverk i lägenheten.. eller var det det dom inte hade förra året, jag kommer verkligen inte ihåg!

anyways, var förberädda på att det kan bli en liten bloggsvacka de närmsta fem dagarna. bli inte oroliga! jag är tillbaks redan på måndag förmiddag!

gör inget jag inte skuller gjort nu när jag är borta!
hejdå.hejdååå!

1 kommentar:

Anna sa...

Ha det så mysigt på gotland!
Puss