lördag 4 juli 2009

bjuda på lite bilder..

för det är ju lite trevligt med bilder :)
alla dom här är ifrån den ökända allsångs-kvällen,
som ni alla vet avslutades ute i Vaxholm


Började trevligt på Bryggan med lite sushi


mycket lungt och skönt


På väg till skansen träffade jag Astrid


Sigurd, min och Zofias sälkompis


Peacocking på hög nivå


Ett återkommande tema när jag går på zoo


Solnedgång på skansen


Den blåsiga båtfärden som bar oss ut till alla dumheterna


har glömt att berätta om mina senaste inköp, ett par chipie skor och en ny mobil. är mycket nöjd med båda två faktiskt, kanske lite extra med mobilen eftersom att det är en sms-mobil med helt tangentbord. OJOJOJ vad det ska smsas!!!
Ett litet meddelande till Halebop; jag ska tillintetgöra er sms-gräns den här månaden!!


imorgon blir det Vaxholm igen, men förhoppningsvis slipper jag trampa på några spikar när jag jobbar. håll tummarna för mig så att imorgon blir min sista arbetsdag för sommaren!

ANNA: jag är ledsen att jag inte kommer vara med på Tilmas picknick imorgon, men vi ser till att hitta på något snart!

11 dagar kvar till den stora premiären.
KARIN vi måste boka biljetterna!!!


Cheers Mates!

Inga kommentarer: