tisdag 7 juli 2009

över 100 besökare!

har nått upp till över 100 besökare på 5 dagar. lite bättre än vad jag först trodde, men det blir väl lite av en boost så att man vill fortsätta blogga.

sitter hemma i soffan med axel och maja, ligger och små pratar och kollar på tv. känns som att det inte är helt fel när det till och från duggar ute.

fick även reda på idag att tok-anna ska flytta till New York, jätte coolt. men lite överraskad blev man nog ändå. sen drar hon vidare till Australien, tror att den lilla tokstollan har fått lite dille på att resa.

vilket får mig att tänka lite på min framtid, Kth i höst.... känns både bra och dåligt, kul och lite skrämmande. konstigt att för första gången flytta hemifrån i sverige. men ändå skönt det med, att ta "nästa steg". har spånat på en plan och hoppas att den kommer gå i verket VT -10. eftersom att dom gör om intagningssystemet så kan jag kanske då ha en störrre chans att komma in på Arkitektur, men vi får väl se. har ju ännu inte fått antagningsbeskedet inför hösten.

orkar inte tänka mer på det, har ju ändå varit så duktigt och påbörjat min mattekurs!

Laturs!

1 kommentar:

Big S sa...

Ha ha, och 75 av dom är jag som varit inne för att se om du uppdaterat! ;P