torsdag 9 juli 2009

i lägenheten

nu sitter jag här framför datorn, visst fanns det trådlöst bredband i lägenheten men det är stängt och ingen i familjen Jonsson som har nyckeln till det. men men rebeckas dator funkar rätt bra att skriva på också!

första kvällen här var verkligen galen, träffade R´s kompis Karin nere på Hamnplan vid midnatt, sen festade vi vidare medan regnet föll i stora tunga droppar utanför. vilken kväll, va mycket roliga/konstiga människor jag träffade. kvällen avslutades med att jag och rebecka styrde efterfest här och jag studsade hem barfota genom alla vattenpussar :) det var faktiskt väldigt roligt!

idag har vi varit sega, handlat frukost, hyrt film, kollat på film, kollat på parlamentet, gått till systembolaget, duschat och nu ska vi snart ner till Innegården och äta sushi med R´s mammas kompis Ingmar. det ska bli trevigt, hade ifs varit ännu trevligare om detta j*vla regn kunde sluta falla!

men jag säger som jag alltid har sagt;
"är inte vädret på topp så får humöret vara det"

bilder kommer kanske imorgon om jag orkar koppla in min dator, för sånt kan jag faktiskt inte fixa på en mac. sorgligt men sant!

nej nu ska vi dricka rosé vin innan middagen!
och MAMMA, jag tar hand om mig du behöver inte oroa dig

puss och kram

Inga kommentarer: