onsdag 22 juli 2009

bästkusten

ja nu är jag här! efter kanske världens bästa roadtrip, ja vi körde ner cabbat hela vägen från sthlm till Ulebergshamn, hur bra var inte det liksom??

med lite övertalning lyckades vi få jobi att stanna en kväll hos oss här, och vilken kväll det blev. vi träffade kanske göteborgs coolaste kille, eller han tycker i alla fall att han var det!

förutom det faktum att jag hatade alla människor så var det en mycket lyckad kväll, jag ber lite om ursäkt till sophia för pommesfritesasken jag kastade i hennes aniskte, men vaddå lite svinn måste man ju räkna med!!!

efter en räklunch skjutsade vi jobi till bussen, vilken miss av henne för denna kvällen har varit helt oslagbar här ute på altanen med bra musik och massa aperolspritz.

imorgon kommer det bilder från vår roadtrip (med tanke på att vi har internet så måste man ju dela med sig av glädjen ;) avslutningsvis vill jag bara råda er alla att lyssna lite mer på "balsam boys" sjukt bra band om du frågar mig!!! zof, du fattar grejen!

puss och kram
gammal banam(n)

ps. sophia sends you all lots of love!

1 kommentar:

Big S sa...

Sweet!
Se nu till att det blir fint väder till jag kommer - något regn vill jag inte veta av!!
Bussen heter 777, går 09:50 från Gbg Nils E. Terminalen och är framme 16:00 i Sth.
Pussåkram!