tisdag 7 juli 2009

a late night call

kom precis hem från sthlm, vilken dag det har varit! har väl nästan hunnit med lite FÖR mycket... började med att strosa omkring vid s:t eriksplan för mig själv med en (tyvärr) mycket misslyckad latte i handen. men skönt att kunna få fundera lite och få tankarna på plats.

efter det blev det lite shopping, köpte ett par skor vilka är dom enda högklackade skorna jag ska köpa på hela sommaren, måste bevisa för mig själv och kanske lite min mamma (och anna med tydligen) att jag inte är sko-beroende! fina skor blev det, kanske kommer lägga upp en bild förr eller senare. annars köpte jag mest lite små grejer.

träffade bella och lite annat folk på NK innan jag åkte ut till djurgården för att möta upp anna och richard och tilma för att åka med dom ut till tyresö. det tog oss "bara" 1h från djurgården ut pga av massa köer, en liten sightseen i stan med andra ord.

dagen slutades på SS Gerda på Norrmälarstand med Jobi och hennes Axel. ett par öl och trevligt sällskap och annorlunda samtal om värnplikt och krig. men helt klart en trevlig kväll.

nu ligger jag i min säng och ska äta potatisbullar, jag vet inte vad ni tycker man JAG tycker att det ska bli gott så nu är det färdig bloggat!

Hejsvejs!

Inga kommentarer: