söndag 12 juli 2009

sista dagen

nu sitter vi här, eller jag sitter här rebecka står i duschen.. det är min sista dag i visby och det är med sorg och glädje jag meddelar er att jag kommer hem nu. jag kommer sakna att ha rebecka nära mig att kunna prata med henne när jag känner att jag behöver prata. kommer att sakna att ha en av mina bästa vänner nära mig hela tiden. att kunna dela all min glädje och sorg med henne att kunna få ha henne sittandes brevid mig när jag har drömt en mardröm, att ha stödet, gråten och skrattet så nära hela tiden.

rebecka är en mycket speciell person för mig, även om jag var en bitch mot henne första gången vi pratade, även om jag beter mig som ett mogo rätt ofta men ändå alltid får höra att;
"astrid är en av dom skönaste människorna jag känner"

att vara så säker på att hon alltid stället upp på mig och att hon kommer springades när jag behöver henne. det är äkta kärlek! idag skulle vi gå till den lilla marknaden på stora torget för att köpa kompis armband, det vi köpte var detta.


Gotlandsrosen samt vår 5-års present till varandra

kärlek för alltid!



ps. min flirt är nu över, mest för att han beter sig som en idiot. men han var ju trevlig ett tag i alla fall. so now you know!

2 kommentarer:

Big S sa...

Akta dig så att inte mamma tror att du är lesbisk. ;)
puss i rumpan!

Big S sa...

Jag glömde skriva att med sånna bra vänner spelar inte avståndet och tiden någon roll - de finns liksom alltid där.
Grattis på 5-årsdagen!

P.s. Vad säger Frugan om det här?!?! ;) Och ska ni gå på U2? Jag måste snart göra ngt med mina piljetter känner jag.