onsdag 15 juli 2009

tomorrow, tomorrow, tomorrow :)

imorgon kommer sophia hit!!! :D

life is good! vi stannar här uppe senast tills på tisdag sen drar vi ner till bästkusten. oj va härldigt det här ska bli! har redan fjärilar i magen!


jag och sophia på bästkusten sommaren -08

kan inte sluta att tänka på hur lycklig jag kan skatta mig som har så många otroligt fantastiska vänner. och att jag nu äntligen får spendera lite quality time med dom!

blir Harry Potter i kista imorgon, är ganska förväntansfull inför det med. nästan i närheten med att träffa frugan igen, men hon vet själv vilken HP-nörd jag är. även om jag döljer det ganska bra ibland. det blir jag, karin, gustav och christoffer som går imorgon, vet inte hur besatt christoffer är men vi tre andra är ganska besatta av Harry. (sophia som inte vill se HP, förstår oss helt men väljer självmant att se en annan film, konstigt kanske men det funkar för oss!)

Minns efter just 6:e boken då ringde jag och pratade med Gustav, vi var helt förstörda båda två. precis samma känslor har jag även delat med karin. för er som inte är insatta så förstår jag att det är svårt att förstå, men jag blev förälskad i Harry redan när första boken kom (då jag var 10år gammal) och det har varit ett mycket fint förhållande enda sedan dess ;)

vilken dag jag har framför mig! nu står det matte på min "to-do-list" så jag ska väl försöka ta tag i det. fast motivationen är kanske inte helt på topp när man har en dag som imorgon att tänka på!

ha de!

Inga kommentarer: