söndag 19 juli 2009

färdig packad!

imorgon bär det av igen, denna gången drar jag till Ulebergshamn på västkusten. ska bli så roligt att komma ner dit igen, även om det har varit skönt att ha ett par dagar här hemma. jag som trodde att det skulle bli lugnt och skönt när jag väl kom hem... jag hade fel, och tyvärr har jag inte alls hunnit hänga så mycket med alla jag hade velat umgås med.

återigen måste jag med sorg i mitt hjärta berätta för er att jag vet inte hur min blogg-framtid de kommande 2 veckorna kommer att se ut. vi får helt enkelt se, datorn tar jag med mig i fall att jag skulle hitta ett öppet nätverk så lovar jag att uppdatera!

Västkusten - Bästkusten

på tal om något helt annat så har jag upprop den 17 aug på KTH.. jag har så blandade känslor för det här, men har man flyttat till andra sidan jorden och klarat sig så borde jag väl klara av att plugga i sthlm... men ändå så vet jag inte, känns både bra och dåligt och lite tråkigt att det är väl kanske inte det jag VERKLIGEN vill läsa. fast å andra sidan vet jag nog inte riktigt vad jag vill läsa..

nej nu tar jag lite glass och tänker på något annat ett tag.
natti natti!

Inga kommentarer: