söndag 19 juli 2009

endast en per kväll!

jag har en liten konstig grej för mig när jag tvättar bort mitt smink... jag lyckas på något konstigt sätt alltid blåsa såpbubblor med näsan. det är väldigt roligt, så jag har en inofficiell tävling mot mig själv varje kväll om hur stor tvålbubbla jag kan blåsa utan att den går sönder.

ikväll gjorde jag en riktigt bra! det tråkiga var bara att sophia var med mig i badrummet men lyckades missa bubblan, vad säger man? det blir ju inte mer än en per kväll, sådana är reglerna!

förutom den missen har det varit en mycket trevlig kväll, som började nere på båthuset. jag, sophia, åsa, karin, mikaela n och carro hängde där. sen gick vi upp till blå och träffade carin L och Linus med flickvän. det är ingen stor stad vi lever i, men oj va kul det är att höra om allas historer. så mycket vi har skrattat ikväll :) tyvärr så stänger ju allt så tidigt så jag och sophia avslutade kvällen i soffan med ett glas vin, popcorn och the mexican som gick på 4an.

nu snarkar sophia redan här brevid mig så jag antar att det är dags även för mig att ge mig. sov gott allihopa!

Inga kommentarer: