tisdag 24 mars 2009

villken härlig dag..

speciellt när man blir väckt av brandalarmet, IGEN!
"please evacuate the building" weeeeeeeeeoooOOOweeeEEEOOOoooo!!! skoj skoj.

speciellt inte när man somnade vid 2.3o och alarmet går kl 9.00... nej det är INTE okej!

har insett att jag faktiskt ska lämna detta land inom kort, det börjar kännas mer och mer verkligt. Tror att mitt huvud försöker förbereda sig på nästa omställning, att vara hemma igen.. Men jag har alldeles för mycket som väntar på mig där hemma.

ingen kiwi-kille i hela världen skulle kunna få mig att stanna på NZ. Men jag kommer verkligen sakna min tid här. Allt tok som händer hela tiden, hur lätt det är att vara impulsiv, hur många konstiga människor det finns överallt.

nej nu kommer tok-anna snart och vi ska ner och simmelisimma i poolen. så nu blir det inget mer bloggande för stunden. ikväll är det mr. rob som ska laga mat. mycket spännande!!

laters!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra!
Hoppas resten av dagen blev bättre.
pussåkram