måndag 2 mars 2009

annas utmaning.

innan jag tar tag i annas bloggutmaning tänkte jag bara snabbt berätta om dagen. kom till jobbet kl 8.00, jobbade till 18.00 då jag och staffan stängde ner hela stället på sisådär 15min.. ganska svettigt!! sen mötte jag upp zofia och åkte till ponsonby och picknickade med henne och anna. det var det :)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)! Lycka till!


1. Vad heter du?: Astrid Elisabet
2. Ett ord på fyra bokstäver: anti
3. Flicknamn: alice
4. Pojknamn: anton
5. Yrke: astrologisk-superstjärna-världshärskare
6. Färg: aprikost
7. Klädesplagg: Annas kläder
8. Mat: allt
9. Sak i badrummet: all-rengöring
10. Plats/stad: Annan del av auckland
11. En orsak att vara sen: analfabet
12. Något man skriker: aaaaaaaargh!!
13. Film: A fish called wonda
14. Något man dricker: alkohol
15. Band: Abba
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Ayr st
18. Bil: Amazon
19. Sång: Amazing grace

så där ja, jag utmanar min syster ponder och även jonis och bella (om ni ser detta) lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jahaja, får se när, om och var jag orkar svara på den. ;)