tisdag 17 mars 2009

Dagarna går rätt långsamt nu.

finns inte så mycket att berätta nuför tiden, man blir väldigt rastlös av att inte jobba.. igår efter allt det roliga på flygplatsen gick jag och robert ut på stan ett tag för att leta presenter. speciellt en present till lilla Tilma skulle inhandlas! så vi strosade omkring på stan i ett par timmar, och sen gick vi hem och åt lunch. och kollade på simposons the movie. (och alldeles för mycket facebookande)

Gick ner till poolen och simmade 2km, kändes rätt bra när jag var klar men sen försvann ALL energi ur min kropp. Blev jätte deppig, och ville inget mer alls. Som tur var har jag bra vänner som drar upp mig. Så efter middag gick jag och R över till anna och drack lite vin. Det var planen.

Kvällen slutade uppe på K'rd, på en gaybar. Mycket roligt var det, förutom att min trasiga stortå, som jag öppnat en dörr på, blev trampad på... ajajaj, det är blod i min sko nu!
Delade en taxi hem med Todd, som är Annas killes gaykompis. En väldigt roligt människa, och jag hoppas att vi går ut med dom snart igen!!

Morgonen idag har spenderats på msn, med min syster och inte-längre-tjockis-anna. har fått fler bilder på den lilla söta Tilma! ska bli så kul att få komma hem och träffa henne!!! Men nu är det ju inte långt kvar, kanske är därför man blir lite nere då och då. man vet att det lider mot sitt slut här, men det ska bli så kul att komma hem och träffa alla igen!!

varje slut är en ny början!
(every end is a new begining!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men se till att ta vara på den sista tiden, gör saker! Det behöver inte vara stora grejer, bara sånt som du kommer sakna sen när du kommer hem. Make some memories liksom!
pussåkram