måndag 16 mars 2009

seg dag.

idag blev ingen speciellt produktiv dag, orkade inte ta mig till gymmet.. kände mig helt enkelt inte motiverad efter att jag sagt hejdå till zofia. kände mig inte speciellt motiverad att göra något alls faktiskt. men det ska det blir ändring på ikväll!

Snart kommer Robban hem och då åker vi iväg och handlar lite, för ikväll ska JAG LAGA MAT!! Sen kommer Anna över och äter med oss och så blir det kanske lite vin också. Så efter det kommer nog allt kännas lite bättre. Det brukar ju göra det!

Menyn för ikväll kommer nog se ut så här:
tyvärr ingen förrätt, men kanske lite snacks medan jag lagar mat
Varmrätt blir en lyxig pasta med champinjoner, persilja, vitt vin, fläskkött och lite grädde.
Till detta blir det en trevlig sallad med avocado, rödlök och morot.

låter inte det trevligt?
skulle nog aldrig klara av att vara hemmafru. allt jag har gjort idag är att tvätta, städa ur kylskåpet, surfat, kollat på tv, lyssnat på musik, smsat med anna (och lite med robert) och planerat maten. KUL LIV! imorgon blir det andra bullar!!

nu kom robber hem, så nu ska jag sluta blogga.
Ett stort lycka till till annapanna där hemma som snart har sin lilla bebis!!
massa pussar till henne, och hon vet att jag tänker på henne hela tiden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Iiiii vad spännande med Annas bebis!! Nu blev jag alldeles pirrigt nervös ju... Lova rapportera så fort du vet något!
Hoppas middagen och maten blev bra.
pussåkram