fredag 27 mars 2009

sad saturday

nu har både zofia och robert åkt...
vi sa hejdå till robert igår kväll, det var jobbigt. sen hade vi en sista kväll ute med zofia, och vi grät och grät. sen skrattade vi och sen grät vi lite till.

men nu på morgonen var värst. att se zofia sätta sig i bilen och köra iväg. det är lite töntigt för jag kommer ju träffa henne så snart igen. jag kommer ju hem nästa söndag, så det är ju ingen längre tid vi kommer vara ifrån varandra.. men just det att varken hon eller robert är här längre är lite skrämmande, för det innebär att även jag ska lämna snart.

Det är så mycket här man kommer sakna, men samtidigt har jag så mycket att se fram emot där hemma.. men idag vill jag inte se det positiva, idag vill jag känna mig nere och lite ledsen för att zofia har åkt. tur att jag har anna!

2 kommentarer:

Big S sa...

Inte deppa den sista tiden! Festa, le och var glad över allt du får uppleva istället. Gråta kan du göra när du kommer hem sen, så lovar jag att trösta dig.
pussåkram
p.s. inga nya bilder idag, är för trött av allt skrivande. felåt!

Big S sa...

Äh, bara för att du va så lessen la jag in bilder idag med. Orkade inte hålla på i alla bloggarna, så alla ligger hos A, såru vet.