måndag 23 mars 2009

207 Federal st

Nu har jag bott här i 9 dagar, och ni vet fortfarande inte hur lägenheten ser ut!! Så nu kommer lite bilder från en väldigt bra lägenhet mitt i auckland. synd att vi flyttar ut på fredag.. och för er som undrar så ska jag INTE bo på gatan, jag kommer flytta in hos anna i Ponsonby. :)


Min säng, har även en byrå, en tv
och en stor inbyggd garderob


Köket, som använts flitigt sen jag flyttade in


badrummet, toaletten kom inte med på bilden
tvättmaskin och torktumlare är i skåpet direkt till vänster



Vardagsrum, två soffor!!
och sen en balkong. (raktfram)


Så nu vet ni ungefär hur det ser ut här. Kom precis upp från poolen, jag och anna ska vara duktiga den här veckan och simma minst 2km varje morgon. man känner sig lite bortskämd med en pool i huset. ni kanske förstår att jag gillar att bo här!!

I lördags blev det bio, vi såg Notorious. Kanske inte världens bästa film, men sevärd var den. sen slutade kvällen konstigt nog på The Crib i Pby.. hmm.. det var väl inte riktigt planen, men ibland blir det ju inte precis som man planerat.

I går blev det en lugnt dag, jag anna och robban satt och mös i sofforna mest hela dagen, kollade på film och åt upp alla rester vi hade i kylskåpet. helt klart en skön söndag.

Idag skiner solen, men det är höst i luften. Kalla vindar, trots att det säkert är 25C i solen. haha va kräsen man har blivit! ska nog ut och promenixa lite snart. kan ju inte bara sitta hemma och hänga i lägenheten hela tiden!


Good Bajs.

Inga kommentarer: