måndag 23 mars 2009

så uttråkad

satt och läste alex schulmans blogg (ja jag gör det ibland, speciellt när min syster in uppdaterat sinA bloggAR!) och insåg precis varför jag inte vill hem till sverige igen. alla dessa idiotiska svenskar som inte har något bättre för sig än att sitta och försöka "roasta" (häckla) Alex. så många patetiska försök, av 130 kommentarer var det kanske 5st som var lite roliga.

det värsta är att jag känner mig ännu sämre som faktiskt skriver om det i min blogg, men jag blev väldigt upprörd. människor som inte är roliga, eller saknar kapaciteten att vara fyndiga ska inte heller försöka vara det. alla kan säga att någon ser ut som en bajs hög, men det gör det inte roligt.

ojoj.. att jag inte har bättre saker för mig än detta..

imorgon har jag ett par uppdrag (eller missions som vi kallar dom här i casa de la rob), sen fick vi även idén att det vore kul om robert smsade mig med lite olika uppdrag under dagen. exempelvis; du ska befinna dig på den här platsen vid det här klockslaget med dessa "tillbehör". skulle kunna bli en intressant dag. springa omkring som en tok i auckland (som alltid med andra ord).

tänkte bara snabbt berätta, mest för er som kanske läser annas blogg, att min cykeltur nerför trappan på The Crib gick bra. jag är helt klart en naturbegåvning! man kan lugnt säga att anna och de fyra bartenderna var ganska imponerade av mitt trick!

nej ni, nu ska det sovas.
är lite ledsen att jag har missat min syster på msn så många gånger nu. men det är mitt fel, jag sovit lite för mycket på senaste tiden. Det ska vi ändra på!!

ha en trevlig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man du, om du är online på kvällen (din) kan du väl smsa mig? Jag sätter ofta inte på datorn för än Henkis sover första passet vid halv ett-ett...
Måste rusa, H vaknar och skriker som besatt...
pussåkram