onsdag 18 mars 2009

auckland auckland.

Sov länge idag, tyckte att jag förtjänade det med tanke på hur länge jag varit vaken och tidigt jag gått upp den senaste veckan. ska bli lite lugnare idag är det tänkt.

Igår lämnade jag lägenheten vid 15 tiden för att träffa Sam och ta en kaffe. det blev en lång kaffe på high st, sen gick vi så att han inte skulle få parkeringsböter. men när vi kommer fram till bilen står såklart en lapplisa (fast det var ju en man) där och ger honom böter. jaja, så då lämnade vi city och åkte ut till ponsonby istället.

Lärde mig ett nytt ord atrocious vilket betyder vidervärdigt.

På kvällen blev det födelsedagskalas för en nyfunnen vän, stina. Tanken var väl att jag, anna, stina och hennes två vänner hanna och ida skulle köra en helkväll ute, men jag och anna kände att de senaste dagarna (speciellt igår kväll när vi var på gaybar) har tagit ut sin rätt och vi var inte sådär jätte pigga.

Nu ska jag alldeles snart hem till Anna och sen blir det picknick i western park.

Och imorgon....................................
Ska jag och Robert gå på zoo, gå på zoo, gå på zoozoozoo! :D
Det ska bli så roligt att äntligen komma dit, och se KIWIFÅGLARNA! och dom har giraffer, elefanter, lejon, flodhästar.. och MASSA andra djur!!! det ska bli sååå roligt!!! hoppas att solen skiner hela långa dagen!

Vi ska försöka komma iväg så tidigt som möjlig men en rörmockare kommer hit 9.30 för att fixa den läckande kranen i köket, så vi åker väl iväg så fort dom är klara.

nej ni, solen skiner och det är varmt ute, vad gör jag här inne egentligen???
Laters!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vedervärdig