söndag 15 mars 2009

inlägg nr 112

Jag känner mig helt uppochner idag. har en klump i magen, och känner mig jätte nere för idag lämnar zofia auckland. Det är slutet på en era, och det är sorgligt..
jag kommer att sakna henne så otroligt mycket.




Trubbel Trion ska nu alltså splittras, men innan dess blir det frukost (runt 11-tiden idag) och det ska bli väldigt mysigt.

andra nyheter är att frisör-anna (hemma i sverige) kanske får barn när som hellst nu. vilket är så spännande!!! där av att jag är så förvirrad, jätte förväntansfull men endå ledsen för att z ska åka.. undra nhur den här dagen kommer sluta..

ska försöka ta mig ner till gymet idag, jo för vi har ett gym och en pool på första våningen i huset, hade tänkt gå ner innan frukost men fastnade på skype med mamma. det är lätt hänt.

nu ska jag ta en dusch och sen ut och möta dagen!
laters.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ni ses ju snart igen, här hemma, eller hur? Se det inte som slutet på en era, utan början på en ny! :)