lördag 14 mars 2009

Välkomen hem till Robert

HejHej!

Ojoj, OJ, va vi firade igår! 21 år, tack så mycket till er alla som grattade mig! man längtar hem lite när man får höra så mycket hemifrån. Riktigt bra kväll blev det med början på Traffic och två flaskor mousserande, tikkitikki tur över till BaraBra och en MYCKET trevlig fest, så jag är väldigt nöjd!

Tyvärr slutade kvällen med att jag grät, då varken Zofia eller Anna svarade på deras mobiler och lilla jag var hemlös (lite mitt eget fel eftersom att jag hade fått en nyckel av anna, som jag senare på kvällen gav tillbaks till henne för att jag inte skulle tappa bort den och för att "vi ska ju endå spendera hela kvällen tillsammans"). Efter att jag gråtit ut så tog jag mig samman och det hela slutade med att jag sov hos en kompis på North Shore, som ligger en 20min från centrala auckland.

Oh well! jag behövde ju i alla fall inte sova på gatan så det är ju ett plus.

Så nu sitter jag hemma hos Robert, han vid sin dator och jag vid min.. haha! och han som var så glad för att ha någon att bo med, och här sitter vi och är sociala. Men vi är båda två rätt trötta från gårdagens festligheter, men vi kommer nog igång senare när energin har återvänt. kanske blir lite lunch på subway, nu när det finns så många så nära!

nej ni, nu är jag lite för trött för att blogga mer, kommer lite bay of islands uppdateringar förr eller senare. men eftersom att jag är för lat för att skriva mer nu så bjuder jag er på några trevliga bilder från igår.


Jag & Anna posar på!


Yvonne, jag & Zofia (anna fotar) hos Z på ett glas vin
innan festen började



Vi var festens mittpunkt!

Laters!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra planerat där syrran! ;) Tur att du slapp sova på gatan i allafall, det verkar ju inte så bekvämt när det regnar hela tiden.

Är husen där lika dåligt isolerade som i SA förresten? Vi höll på att frysa ihjäl där (inomhus alltså) så fort temperaturen sjönk till tio grader. Har aldrig varit så kall i hela mitt liv, brrrr!

pussåkram från en lördagsdam