onsdag 4 mars 2009

lite senare samma dag.

jahapp..

då var man så gott som ihop packad, men några saker måste jag ju ha kvar framme, flyttar ju inte utan förens på lördag ju. om jag inte redan har berättat det så kommer jag att lämna min lilla dator hemma hos anna i Pby som tack för att jag får lämna min väska där (och för att det kanske kan vara bra att vara utan dator för en gångs skull). så from. lördag den 7 mars (ca 12.00) tom. fredag den 13de mars (ca 13.00) kommer det att vara bloggstop. tråkigt men sant, fast ni har väl mitt nz nr så att ni kan höra av er om något händer under dessa dagar (speciellt du anna hemma i sverige, lova att du hör av dig om något skulle ändras på bebisfronten!!).

ikväll ska jag nog över till ponsonby och hänga i parken med anna och zofia, mamman i annas världfamilj har producerat en film som de har gratis visning på i western park så det blir nog mysigt, men det är dags att börja använda långbyxorna.. kvällarna blir bara kallare och kallare nu.

dags att ta tag i lite mer tvätt kanske eller damsuga.. vi får se hur det blir. laters!

Inga kommentarer: