lördag 7 mars 2009

all my bags are packed..

.. and i'm ready to go.

beställde precis en taxi. 20min kvar i mitt lilla rum i parnell. känns väldigt sorgligt faktiskt.. konstiga att lämna "mitt" rum, mitt hem. igår var en tuff kväll, vilket inte gör utflyttandet bättre.

nu blir det inga fler uppdateringar på sisådär 6 dagar. men blir ni oroliga för mig, eller bara undrar om jag fortfarande lever så är mitt nz nr. 0064 21 180 27 10. jag lovar att försöka svara.

nej ni vänner, dags att stänga av datorn och bege mig över till ponsonby. ha en trevligt dag, och grattis på födelsedagen till mamma!!! :) men vi har redan skypat idag så jag har redan grattat henne (även om det inte är den 7e i sverige än..)

hejdå.hajdå

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas på en alldeles underbar resa till Bay of Islands. :)

Anonym sa...

Hej gumman
Måste bara berätta att jag drömde om dej i natt hahahaa så jäkla konstig dröm, du badade med massa pingviner bland massa isflak men vattnet var tydligen varmt, sen drack du massa mintu (stavas det så?) tillsammans med nån guide... och fortsatte bada...
Ah de lät kanske inte så spännande när det var skriver som det var i min hjärna i natt menmen haha =)

ha de så mysigt på din lilla tripp.
SAKNAR DEJ!!

Pussss