tisdag 24 februari 2009

tisdag

ännu en skön vilodag. men man känner sig lite lat när man knappt lämnat rummet på hela dagen! imorgon blir det jobb igen (dock dagtid, woho!) och lika så på torsdag.

nu ska jag gå och träffa zofia äta lite schysst thai mat och sedan blir det bio. Anna är inte med idag, vilket kommer kännas lite konstigt, men vi får helt enkelt överleva ändå.

By the way, så har jag 2 mycket roliga filmer från helgens strapatser, det är inte speciellt ofta man blir utkastad ur en taxi.. men det har jag och zof ätnligen lyckats med! efter utkastningen gick vi omkring ett bra tag och var ytterst hatfyllda mot vissa taxichaufförer. I film nr 2 är vår favorit bartender på The Crib huvudrollsinnehavaren då han vid 4-tiden på morgonen dansar runt i ett par högklackade skor på den tomma baren, ytters underhållande. :)

tror att Z gillar när jag sover över.. det är rätt kul på morgonen när man vaknar upp, ganska sliten, jag får springa iväg för att komma till jobbet eftersom att vi ALLTID ska kolla på bilderna från den gångna kvällen... jajja, girls will always be girls.

dags att springa iväg, blir bio i New Market idag, nära och bra för mig!!

ps. tror att någon av mina flatmates snor tandkräm av mig för jag är redan inne på tub nr 2, antingen det eller så har jag börjat borsta tänderna i sömnen... stupid flatmates!

Inga kommentarer: