tisdag 24 februari 2009

super scrub!

körde en riktigt ordentlig scrub i duschen idag, MASSA tvål och apotekets peeling, lät det sitta på i ca 5min... och resultatet??? mina fantastiskt fina, röda prickar som jag har gått omkring med på hela överkroppen (i 1,5 vecka) har börjat avta, kan ha något med den sol och saltvatten kroppen fick igår. MEN jag vill ändå tro att det var min scrubning som gjorde susen. Håll tummarna att dom inte kommer tillbaks! Det är inte bara roligt att se ut som en prickikorv...

Så nu vet ni, hoppas att ni är glada för min skull!

Kvällens bio (med endast zof, då anna var tvungen att passa barn) blev Grand Torino med Clintan. en mycket bra film som jag verkligen kan rekommendera! Snälla skicka gärna lite tillfrisknande tankar till stackars zofia som är helt genom förkyld men ändå kämpade sig igenom en hel kväll med mig, hoppas att hon blir piggelin snart!!

nu ska jag sova!! hejdå.

ps. lyckades missfärga min favorit tisha idag, den är numera grå-rosa istället för ljusgrå, och JA zofia jag vet att jag är en amatör!

ps. 2 hoppas verkligen att systers lilla (stora) hunds operation idag går bra och att tumören är godartad, syster hör av dig så fort du vet! (fick precis första sms:et. och jag håller tummarna!!)

Inga kommentarer: