tisdag 3 februari 2009

"morgonstund har guld i mun"

vaknar av att mina "hunkiga" trädgårdspojkar, som jag har uppskattat rätt mycket, står och spolar av fasaden under mitt fönster det ändå tråkiga är ju att din spolar på fönstret också.. jag vet inte om ni har blivit väckta av en högtrycksstråle mot ett fönster någon gång men det är inget jag kan rekommendera faktiskt.

jag uppskattar inte trädgårdspojkarna speciellt mycket längre. det är helt enkelt INTE okej att göra så där!

dessutom är förkylningen tillbaks, det är 5000 C varmt i mitt rum och jag kan inte öppna fönstret för där står dom med sin jävla högtryckstvätt, solen skiner och det hade varit mysigt om man kunde gå ut och sola lite i trädgården MEN DET GÅR JU INTE HELLER!!

jag uppskattar inte mina trädgårdspojkar speciellt mycket alls längre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lätt fixat! Öppna fönstret och be dom spola av dig med högtrycket. Efter det är du nog inte lika varm längre. ;)

Hoppas dom snart är klara - du behöver ju din skönhetssömn, annars blir ditt hår alldeles visset. :D

pussåkram