måndag 16 februari 2009

long time ago.

jag ber om ursäkt. men jag har jobbat som ett djur hela helgen!! börjat tidigt och jobbat sent, dessutom sov jag över hemma hos Zofia igen i lördags... tiden har inte riktigt funnits där.

Happy Valentine's day!
(i efterskott)

jag är fortfarande så trött att jag knappt vet vad jag ska skriva.. men livet snurrar på här, ska snart försöka ta mig ut i solen och njuta lite. det är inte ofta jag har tid eller chans att göra det. Det är faktiskt lite förvånansvärt att det är SOL på min lediga dag! :D

sen blir det biokväll, precis som det alltid har varit!! tänkte att eftersom att jag är lite för trött för att berätta mer genomgående allt som har hänt så bjussar jag på ett par bilder istället!! enjoy!


Förra veckans bio-tisdag


Familje combon; 2 stora popcorn & 4 läsk.. 18 NZD


hmm boxingday at work?


Valentine's cocktail.


När chefen blir arg...

Nu ska jag äta nudlar och njuta av värmen!
Jag mår bra men har bara lite fullt upp just nu..

Inga kommentarer: