fredag 6 februari 2009

så lite tid

känns som att jag knappt spenderar någon tid alls hemma längre.. det är bara att flänga runt, dricka lite vatten och sen flänga lite mer. igår var svensk kväll, det var rätt mycket folk på BaraBra, ganska roligt dock att när jag tittade in på jobbet imorse kom varken Eddie eller Michele ihåg att jag hade varit där... Dom spårade rätt mycket, och det är därför Staffan inte vill att dom ska jobba kvällar tillsammans. Dom triggar varandra och dricker rätt ordentligt. Vilket är rätt synd för mig eftersom att det innebär att jag ALLTID jobbar kväll.. (suck!)

nu ska jag alldeles snart ta tag i mig själv, duscha sätta på sig lite nya kläder och sen ta sig ner till jobbet. Idag är det NZ nationaldag med andra ord kan det bli rätt mycket att göra ikväll eftersom att ALLA (som inte jobbar med hospitality) har lång helg den här helgen med..

Har jag berättat hur kul det är att vara förkyld när det är ca 28C varmt?? det är JÄÄÄTTE tråkigt! och jag blir ju aldrig av med den heller!!! nej nu orkar jag inte med det här längre.

hej.då.

Inga kommentarer: