fredag 20 februari 2009

lördag morgon..

nu sitter jag här i min säng, det är rätt tidigt men jag vaknade vid 8-tiden av att det var för varmt och har inte kunnat somna om sedan dess.

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket utöver det vanliga, därför jag har varit ganska dålig på att uppdatera här. Jag och M är i alla fall vänner igen efter en lite kyligare period, speciellt efter att S pratat med henne om att det inte är OK att vara naken i baren.. Men som sagt allt är bra nu och hon gjorde till och med ett par pizzor igår (annars brukar jag alltid få laga all mat)...

Igår var det återigen en sån där tok-fredag.. Det spöregnade hela dagen, och då menar jag att det VERKLIGEN öste ner. funderade på om jag skulle ringa M vid 17-tiden och höra om jag verkligen behövde komma in men tänkte att jag behöver alla mina timmar den här veckan (jag ska vara ledig 2 dagar nästa vecka). Så jag kommer ner till BB, det är JÄTTE lugnt i ca 1,5h och sen börjas det igen. Vi hade fullt hus ända fram till 1-tiden...

OJOJ vad människor kan dricka, hela kylen var tom när jag gick där ifrån, eller snarare sprang därifrån och köpte mig en subway macka och hoppade in i en taxi till parnell.

Nu är det dags för en dusch och sen iväg till jobbet igen, jag har en känsla av att det kommer bli storstädning idag. Nu är det bara 2 veckor kvar i auckland!! :D

ps. har blivit väldigt allergisk mot något, försöker komma underfund med vad det är så för tillfället äter jag inga röda grönsaker.. men det har inte hjälpt, får små röda prickar på överkroppen, dom kommer och går lite som dom vill.. funderar på om det kanske kan vara tvättmedlet jag använde sist.. mamma hjälp mig!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte solskyddkrämen då? Jag får precis sånna där prickar av vissa sorter, speciellt när solen skinit på den. (ooo vad det är nyttigt med kemikalier, men bättre än att bränna sig.)
pussåkram