måndag 9 februari 2009

idag är igår imorgon

IDAG har jag lagat mat



IGÅR (natt) var jag mat förgiftad och kräktes i ett par timmar
(det var roligt)


IDAG försov jag mig eftersom att jag varit uppe och kräkts istället för att sova

IGÅR tog det mig 1h att komma till jobbet (dörr till dörr)

IDAG tog det mig 20min (från när jag vaknade och var på jobbet)

IGÅR var det årets varmaste dag i auckland

IDAG är luftfuktigheten 85-90 %

IGÅR vaknade jag hemma hos Zofia

IDAG ville min utmattade kropp inte vakna

IGÅR jobbade jag med Eddie (det var segt)

IDAG jobbade jag med Staffan (det var MASSOR att göra)

IGÅR satte jag alarmet på 7.00

IDAG sätter jag inget alarm, för jag är ledig IMORGON!!


jag älskar tisdagar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du säker på att det inte var spritförgiftad du var? ;P