tisdag 17 februari 2009

den där fredagen den 13de..

Vilken fantastisk dag det var på jobbet.. eller??

Det hela börjar vid 21.30 då helt plötsligt MASSA människor droppar in, ena sekunden var vi nästintill att kunna stänga och nästa var hela baren full proppad med folk. under denna perioden tycker michele (som ska vara ansvarig) att det är en bra idé att bli JÄTTE full.. jag tyckte kanske inte att det var en lika bra idé med tanke på att vi hade ca 15 pers i baren som ville ha dricka. Så jag håller på att jobba ihjäl mig, och helt plötslig är jag ensam bakom baren med 10 personer att servera... när jag vänder mig om står michele och dansar på baren.. helt naken...

DÅ var jag påväg att gå därifrån, det var tackvare att Zofia var där och lugnade ner mig som jag inte lämnade michele och hennes fylla ensam. jag hade väl antagligen fått sparken om jag hade gjort det, men just då hade det faktiskt varit värt det.

tänk er hur kul jag tyckte det var att dagen efter vara tvungen att jobba med henne igen, vi började bråka på lördagen med. men jag tror att jag har fått ut alla mina aggresioner nu. vi får hoppas det i alla fall.

nu är det dags att sova. jag är helt slut och på rätt dåligt humör.
natti

Inga kommentarer: