tisdag 26 maj 2009

världens bästa tisdag?

idag när jag satt på pendeln på väg till jobbet fick jag bara en känsla av att den här veckan kan vad som helst hända. det finns oändligt många möjligheter, det är det jag säger varje måndag, men den här tisdagen trodde jag lite extra mycket på det. jag vet inte vad det var som gjorde det, men jag tror att zof kan få ta lite av credden.

är helt övertygad om att det här kommer bli den bästa veckan sen jag kom hem till sverige. det händer så mycket och inte minst för att vi börjar jobba kl 15 varje dag, vilket innebär lååååånga mornar och massa tid till att träna och fixa och dona. jag är så taggad på den här veckan, inte minst för att jag bara jobbar 4 dagar och är sedan ledig 5 dagar. jag vet att jag tjatar om det hela tiden, men det ska bli så skönt att äntligen ha långledigt!!! sen ska man ju inte tänka på att jag efter det jobbar 7 dagar i rad. men det är bra att tjäna lite pengar.

så den här helgen är helt överplanerad, massa saker på gång. nästa helg är lite liknande, på fredagen ska jag på "where the action is" med min största storebror. sen blir det barnkalas resten av helgen, det är nämligen så att min syster lyckades tajma det så bra att min systerdotter fyller år på lördagen och min systerson dagen där efter. massa kalas blir det!

nej nu ska jag fixa middag, bättre sent än aldrig va?!

Ha en bra vecka.
ojojoj va mycket som kan hända!!



ps. blev grymt bra måndags firande igår, tack alla som var med och deltog!

Inga kommentarer: