söndag 17 maj 2009

trött och en ond tumme

önskar att jag hade lite mer tid, att det inte tog sån j*vla lång tid att ta sig till sjöstaden hemifrån.. de första två veckorna efter att jag kommit hem var jag jätte duktig och tränade nästan varje dag. promenader och träningspass. men nu finns inte tiden eller orken. en anledning är nog att jag jobbar lite för mycket i maj, men sen kommer det ju bli ganska mycket lugnare i juni så det gäller väl att passa på.

ska faktiskt fösöka gå upp lite tidigare den här veckan så att jag kan hinna med en lång promenad eller ett träningspass innan det är dags att sätta sig på buss och tåg och tvärbana... Är verkligen glad att jag har två lediga dagar nästa helg, fick ifs erbjudande att jobba nästa lördag men jag känner faktiskt att det finns en gräns även för mig.

har dessutom hela 5 dagar ledig i slutet av maj/början av juni. det är det som driver mig framåt just nu, lite det som kommer att få mig att kliva upp ur min alldeles för sköna säng och köra ett träningspass innan det är dags igen. det är ju så mycket skönare att vara vältränad, speciellt min rygg behöver jag träna nu när jag sitter ner så mycket!

nej ni, nu är även den här helgen slut. och imorgon är det måndag igen, hoppas på att kunna dra ihop ett litet måndags-firande imorgon kväll efter jobbet! vill bara avsluta med att påpeka hur glad jag är för mina två nya jackor! :D

thank you and good night!

Inga kommentarer: