torsdag 14 maj 2009

jobba, jobba, jobba, och jobba lite till.

ibland blir jag lite orolig. jobbade med en läkare idag som inte riktigt verkar vara med på alla noter. en sådan enkel sak som en kassalåda blev ett problem för henne, vilket senare resulterade i problem för mig... det här är alltså en person som ska ta hand om människor, en LÄKARE, som är så ouppmärksam på vad som sker runt om henne.... det gör mig lite orolig faktiskt.

åt middag med zof och joakim igår, en jätte god pasta blev det efter en lång tur i bilen, race mot en motorcykel och massa hög musik. väldigt trevligt var det, dessutom var det väldigt skönt att kunna ligga kvar i soffan och ta det lugnt imorse då jag inte började jobba förens kl 14.00 i sollentuna. imorgon blir det lite tidigare, vi sticker 11.30 från sjöstaden, vilket innebär att det blir att åka hemifrån kl 10.00.... vilken tur att jag är en morgon-människa.... eller?

känner att jag utstrålar så mycket negativitet, men jag har rätt kul på dagarna. skrattar mycket och är positiv, kanske är det så att jag har använt upp all positivitet för dagen nu. eller så är jag bara trött på att flänga runt och aldrig få ta det riktigt lugnt. men jag kommer ju vara rätt glad den 25e... jag ger upp det här nu.

hej.då.

Inga kommentarer: