måndag 4 maj 2009

så mycket att göra...

...så lite ork att ta tag i det!

dessutom har de blivit lite förändringar i mitt schema för veckan. den bästa nyheten är ju att mitt tåg till nyköping går 07.06 på morgonen. Guuuu va' mysigt! dessutom så kommer jag inte vara tillbaks i sthlm förens vid 22-tiden på kvällen på torsdagen. så ingen hockey för mig med andra ord. sen kan jag berätta att jag ska åka till kungsängen imorgon istället för hässelby. inte konstigt att man blir lite trött av det här.

och mitt uppe i det här försöker jag fylla i nz-blanketter så att jag kan få skatteåterbäring därifrån men då visar det ju sig att jag saknar ett nr, vilket motsvarar e-legg.. så nu blir ju nästa uppdrag att ta reda på HUR jag ska kunna få tag på ett DLN-nr... så jag får väl arbeta på det i veckan. kanske blir så att min dator får följa med på min lilla turné.

nej nu ska jag ta en snabb dusch och sen sova ett par timmar för att orka med allt flängande jag ska hinna med imorgon! WOHO!!

men Rob, vad som än händer så ska det bli kul i västerås på fredag! :)

laters dudes!


det är måndag, men jag känner inte stämningen, inget firande blev det idag inte, det var kallt och jag har frusit hela dagen. det är dags för caroline att komma hem så att måndags-energin kommer tillbaks! så här ska det ju inte vara, det är ju måndag...!

Inga kommentarer: