söndag 10 maj 2009

nu får det vara nog!

Efter att ha jobbat hela veckan (7 dagar), känns det så skönt att veta att jag är ledig imorgon och kan sova huuuuur länge jag vill!!!

jag uppskattar verkligen att jag nu när jag jobbar så mycket med vaccinering även drömmer om det, aldrig får jag pausa!!! tycker det var lite onödigt att det ska besöka mig när jag sover med.. hoppas på att drömma om roligare saker i natt faktiskt.

har redan bloggat en gång idag, men inte här.. har gäst-bloggat på tok-annas blogg idag, vill ni läsa det så klickar ni här. annars har jag inte så mycket att berätta om dagen som gått.

jag är trött, så det blir en tidigt kväll ikväll. hör redan nu hur min säng kallar på mig! Grattis till tre kronor som vann brons matchen mot USA idag och fick en medalj i VM. Imorgon blir det måndags-firande, dom säger att det ska regna men jag hoppas och tror ändå att det kommer bli soligt!

Laters!

Inga kommentarer: