fredag 1 maj 2009

live bloggning

nu sitter jag här hemma hos zof. det är den 1:a maj och jag överlevde gårdagen genom att sova hemma hos zof's kompis julia som bor väldigt mycket närmre hammarby sjöstad än vad zof gör :)

ikväll blir det en mini reunion, med inslag av lite nya ansikten. middag på Thaibåten på söder kl 21.00 och det kommer bli väldigt trevligt är jag helt övertygad om!

jag är nyduschad, påklädd, har en drink bredvid datorn och zof och joacim lallar omkring i lägenheten. solen skiner och det var en skön dag på jobbet.

plikten kallar, nu ska jag lägga av med det här. vill bara säga att det är ett litet face som kommer att saknas ikväll och det är vår kära tok-anna. men anna du vet att den riktiga reunionen blir när du är hemma i svea igen och den kommer kicka den här kvällens ass!!

nu måste jag sluta för zof och joacim kom precis på mig!
ha en trevlig kväll!
puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

jag viiiiiiiiiiiiill meeeeeeed! puss en sur anna