torsdag 21 maj 2009

det är väl torsdag idag?

God Dag!
egentligen skulle jag bara ha haft en dag kvar på jobbet nu, men måste kanske ta och jobba på lördag med.. kan inte bestämma mig, vet inte om jag verkligen orkar det eller inte. nu sitter jag hemma i soffan i mina mjukisar och bara väntar på att solen ska gå ner så att det är okej att gå och lägga sig. det är nästan lite tragiskt att jag känner så!

har jag tur så kommer mamma hem snart med lite sushi till mig, det vore väldigt trevligt tycker jag. igår var jag hemma hos johan på lite afterwork, var väldigt trevligt att träffa grabbarna igen, och ännu trevligare att sitta utomhus på en takterass :)


Fredrik och jag på nocken

nu ska jag kolla på Friends, slappna av och tänka på att jag snart får går och lägga mig snart! vaknade förövrigt upp i tisdags av att det ringde. det var min plast mormor Ingrid som ringde för att berätta att morfar somnat in. yrvaken som jag är får jag inte ens ur mig ett "jag beklagar", kanske inte jätte snyggt.. men det finns inget man kan göra för att ändra på det nu.

Nej ni!
nu ser jag verkligen fram emot att vila lite.

later dudes

2 kommentarer:

Big S sa...

Jag tycker INTE du ska jobba på lördag. Någon måtta får det vara, och det måste även de förstå!

När det gäller telefonsamtalet så hoppas jag att Ingrid förstår att du var både nyvaken och chockad. Gör hon inte det är det hennes problem!

pussåkram

Big S sa...

Glömde: Ser najs ut på nocken och hoppas shushin var god! (E blev ruskigt avis när hon hörde att du skulle få misosoppa, hennes favvo!)