måndag 11 maj 2009

2 saker till

1. Junior Ligan (som vissa av er vet) består av mig och tok-anna. När jag var i Västerås i fredags delade Robs kollega med sig av ett rätt trevligt uttryck, vilket jag nu ska lobba för ska bli Junior Ligans nya motto; "är dom små, tar man två"
Jag gillar det, så nu är det bara upp till tok-anna.




jag undrar vem den där "yuo" är..
men han måste onekligen ha hört uttrycket.


2. Fick en inbjudan till en speciell flickas födelsedagsfest den 23:e maj, det är Maui som jag bodde med i Chamonix som ska fira sin stora dag... i Göteborg.... hmmm... jag gillar ju Götet (och Maui med!), så jag började kolla runt lite och hittade biljetter ToR för 515kr. Är ju sugen på att åka ner bara över en natt. som lite avkoppling från allt jobb. vad tror ni?

1 kommentar:

anna sa...

jag e pro denna slogan. PRO. Haha.