torsdag 14 maj 2009

inte som alla andra barn...

jag vet inte vad andra får när deras föräldrar kommer hem med "överrasknings presenter" men jag skulle kunna tänka mig att det kan vara en t-shirt, favorit godiset, en tidning, någon hårprodukt, ett armband, raklödder eller ja någon annan vardags sak man själv glömt köpa eller inte tänkt på att man ens saknade.

när min mamma kommer in i vardagsrummet och säger att hon har en överraskning till mig så kan jag lova er att det inte är något av det ovanstående. nej jag får två askar aerius (allergimedicin) och en tub propyless (hudkräm). andra saker jag har fått är ögondroppar, någon ny nässpray. med andra ord läkemedelsprover. men vet ni vad?! jag gillar omtanken och när ni har tröttnat på er tidning så har jag fortfarande kvar min medicin och mina krämer ;)


det bästa är nog att hon sen ändrar sig och bestämmer att en av askarna ska min bror Axel få. haha! men jag gillar min mamma. hon är bäst, även om hon är lite virrig ibland!

packas ska det göras nu innan jag får krypa ner i min sköna säng. två nätter borta blir det nog nu, men kanske bara en, bästa att packa ordentligt. ska ju på 30-års-party på lördag och allt.

sov gott allihopa!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag tycker det var fina presenter! :) Propyless e faktiskt ganska dyr på apoteket...