tisdag 25 augusti 2009

vecka 2

så mycket hela tiden (som sagt). idag har vi haft en heldag i skolan för att sedan avsluta med n0llesqutt. otroligt lyckat, har nog inte dansat så här mycket på länge! dessutom har vi fått reda på att vårat phös är riktigt nöjda med oss, antagligen för att vi alla vet hur man äger dansgolvet :D

har många bilder från kvällen, bla spelade florence valentin på kårhuset. men just nu nöjer jag mig med en bild som säger mycket om hur jag känner mig just nu (speciellt när man tänker på att man ska upp 6.30 imorgon). fast ni vet ju vad jag tycker; SKAM DEN SOM GER SIG!

Axel och Johan efter ett slitsamt squtt

imorgon kväll blir det mediaklassikern som vad jag har förstått innebär tv-spel och öl, vem kan säga nej till det?!?! :)

nej, nu ska det sovas!
laters!

Inga kommentarer: