lördag 15 augusti 2009

efter några timmars sömn och lite trädgårdsarbete så ärr det alltså dags att bege sig igen. jag börjar undra om det är min personlighet som gör att jag flänger så mycket.. fram och tillbaks och hit och dit, hela tiden. visst tröttnar jag på det ibland, vilar en dag och sen ger jag mig in i det igen.

ikväll blir det zof's födelsedags picknick. om jag vore smart så åker jag hem ikväll, om jag vore smart så tar jag det lugnt ikväll. tyvärr så är jag inte smart så ofta..

inskrivning på måndag, det känns nervöst men det kommer säkert att bli kul! dom ringde mig från media teknik igår, ungefär så här utspelade sig samtalet;

ring ring
-hej, det är astrid
-hej, jag heter maximiliam och ringer ifrån media teknik
-(fattar ingenting) eeeeh, okej....?
-ja, du har ju kommit in.
-(fattar fortfarande ingenting) eeeeh, jaha...?
-(har tappat tålamodet) på KTH alltså.
-(pling!) jaaaaaaaaaaa! hahaha! nu förstår jag!!
-hahahaa, ja bättre sent än aldrig. men du ska väl börja i höst?
-(känner mig som en idiot) jo, hahaha, jo det ska jag ju.

sen fortsätter samtalet i ca 5min till, där han bla. berättar att han är min kontaktperson, att det är grillning på söndag kl 14.00 om jag vill vara med, påminde mig om att det är upprop kl 9.00 på måndag, och undrade om jag ska vara med på nollningen..

det var mycket information för någon som inte riktigt är med i huvudet. men han lät trevlig så det blir säkert bra det här ska ni se.

nu ska jag åka till soptippet med mamma och slänga lite grejer.
det blir säkert kul, eller?

Laters!

Inga kommentarer: