torsdag 20 augusti 2009

jag är ledsen..

..för att jag har varit så otroligt dålig på att blogga på senaste. men jag har haft så fullt upp på kth, invigningsveckor, nollning, gasquer och massa lek.

ikväll lekte vi phångarna på phortet, otroligt välorganiserat. jätte roligt. fast vi vann inte... men det är ingen vi behöver tala om högt. bästa cellen var nog när dom hade byggt upp ett "lasernät" av röda trådar med klockor på som man skulle nästla sig igenom, men det var många fler som också var väldigt klockrena. självklart hade allla olika lag hejjarramsor som ekade på campus..

jag vet att mitt senaste inlägg inte var det muntraste. faktumet kvarstår att det inte är JÄTTE roligt att komma hem till en tom lägenhet (bortsett från den tokiga katten). men det går att göra det bättre, som igår var josefin och hennes BF axel här och hängde.
idag hade jag turen att få prata med min kära vän karin i hela 30 minuter. hon var också ensam i sitt rum så då bestämde jag att vi var ensamma tillsammans och genast kändes allt lite bättre.

det finns för mycket att berätta, det har varit go go go enda sen i måndags och inte bara på dagtid då.

måste berätta att jag är glatt överraskad av media teknik, i måndags morse satt jag i bilen med mamma och beklagade mig för hur fel det kändes. kurserna var fel, människorna skulle säkert vara tråkiga, NEJ det var INTE nervositet, mer en mega-down.
en dag senare hade min inställning gjort en helomvändning, och det är verkligen mycket roligt folk på media.

åk till mora,
eller bli en mediahora...

laters.

1 kommentar:

Anna sa...

Och dålig på att ringa till missade nummer...*mummel*
Puss påre