söndag 16 augusti 2009

imorgon...

jag vet inte riktigt vad jag känner, men imorgon smäller det vare sig jag vill eller inte. 9.00 är det upprop, undra om det är något speciellt man måste ha med sig? typ legg eller pass eller något papper.. ska kolla upp det här på studera nu, bättre sent än aldrig. eller hur var det nu?!

i alla fall så var det en trevlig utekväll i sthlm igår, inget spektakulärt (om att fixa gratis dipsås på Mc D inte räknas som spektakulärt...?) men heller inga missöden, och det är ju alltid ett plus. träffades zof's kompis beatrice för andra gången och vi kom så bra överens att jag nu den kommande veckan ska vara lägenhets- och kattvakt åt henne. skönt att ha boende i centrala sthlm ett par dagar, speciellt under nollningstiden.

vi pratade även om att jag letade lght, och hon kanske visst någon som skulle hyra ut. man ska kanske inte hoppas allt för mycket men jag börjar tro att det är enda sättet att få tag på en lägenhet med bra hyra, i centrala sthlm. kontakter kan man aldrig ha för många av...

nej ni, nu ska jag läsa lite mer i HP -and the deathly hallows (ja, det är kanske 5:e gången jag läser den boken, but it is so good!) sen ska jag försöka få några timmars sömn.

önska mig lycka till inför imorgon, lite nervös är jag kanske!
puss och kram


ps. sprang på två gamla klasskompisar från skolan i fredags, det är ju alltid lika kul. ångest.

1 kommentar:

Big S sa...

God lack, palsternack! ;)