söndag 2 augusti 2009

it's a new day, it's a new start!

vilken kväll det var igår! U2 var helt magiskt, jag lovar!! något av det bästa jag sett.

dagen började i Ulebergshamn, lagom sliten efter en sista kväll på Kanten och KGB. bil till Götelaborg, där vi till sist lyckades fixa boende. Wille var verkligen en räddande ängel när han lät oss krascha i hans lägenhet. och det var verkligen en snabb krasching, max 4h spenderade vi i lägenheten sen var det dags för mig att sätta mig på bussen med min syster och bege mig inte hemåt men i alla fall lite närmare mitt hem.

det är där vi är just nu, på en buss någonstans mellan sthlm och uppsala. första delen av resan var rolig, fast jag har en känsla av att alla andra på bussen hatade mig och min syster för vi satt och skrattade hela tiden, eller nästan hela tiden bortsett från den timmen jag mådde "lite sämre" efter en hård natts festande...

vill bara säga det att om ni är i Götelaborg gå till "Den lille fete" på Magasinsgatan 5, helt klart värt en visit!

en utvärdering av västkusten kommer när det kommer, är lite för trött för att skriva just nu och kommer efter idag inte att ha internet tillgång tills på fredag. så det blir lite bloggtorka igen för er kära vänner. vill även tillägga att chansen för mobiltorka eftersom att jag kommer hänga ute i skogen, bara så att ni vet om jag inte svarar.

lite trist när tok-anna ringde från Kristianstad igår kväll för att säga att jag fattades (zof och joakim är där nere och hälsa på). kändes väldigt tråkigt att inte kunna följa med, speciellt nu när tokan flyttar till NY nästa helg... men men, vi får ses en annan gång :)

nej nu ska jag surfa runt lite och avbelasta min hjärna, som för övrigt verkligen legat på högvarv hela dagen.. eller?!



en helt magisk kväll!

ha de!


ps. ett stort tack till min syster som fixade biljetterna till U2, vad skulle man göra utan henne. antagligen åka långa bussresor ensam utan någon som rapar en i ansiktet ;-P

Inga kommentarer: