söndag 2 augusti 2009

easy come, easy go.

må min fina, snodda hatt finna en ny ägare som uppskattar den lika mycket som jag har gjort den korta tiden den var hos mig. saker man snor ska man inte ha för alltid, det är väl lite dålig karma över dom.

jag vill i alla fall ge en stor eloge till min x-hatt som varit med på vilda kvällar i visby, skyddat mitt lilla ansikte från siggis starka solstrålar samt överlevt en hård sangriafest.

i helhelt är jag nöjd med vad hatten har gjort för mig och det kanske var så helt enkelt att vår tid tillsammans var menad att ta slut efter en alldeles för kort tid. lite som en historia om olycklig kärlek som lever vidare för alltid.

anyways. hatten, jag kommer alltid att minnas dig som den bästa saken jag snott (vad jag kan komma på just nu). tack för den tiden vi fick tillsammans.

och JA tok-anna, man får det man förtjänar!

Inga kommentarer: