söndag 30 augusti 2009

ja, det är lite synd om mig!

har lyckats landa värsta schyssta förkylningen.. någon som vill ha en del av kakan? jag lovar jag ställer upp och ser till att du får dig en släng.. men det är väl så det blir när man aldrig har tid att ta det lugnt. fast jag kan inte säga att jag ångrar en enda kväll, tors - lör har varit hur bra dagar som helst!

men så är det söndag och man vaknar upp till det här. att foten gör ont gör ju inte situationen bättre. lite bilder tänkte jag i alla fall bjuda på (cred till johanna, ingrid och inpho-phös)


nu är alla media n0llan inskrivna på KTH 103 st tror jag att vi blir i klassen, så imorgon börjar allvaret på riktigt med andra ord. okej vi kommer att festa en hel del de kommande två veckorna med, men kanske inte LIKA mycket som vi gjort hittills... eller?!

annars har den här dagen varit sjukligt produktiv.
-paus för att ta in sarkasmen-
jag har nog lämnat sängen 5-6 gången max.
sömn, saft och salvedon säger jag bara.

innan jag ger upp det här med bloggande idag (som jag känner kanske inte riktigt var helt genom tänkt) vill jag säga förlåt till Karin för att jag inte åkte till Uppsala idag, men jag tror faktiskt att du förstår.. även om du hade köpt mitt favorit bröd och allt... men vad sägs om torsdag? kan bli grymt och jag lovar att äta MASSA bröd! :)

puss och kram

Inga kommentarer: