måndag 10 augusti 2009

bara för att jag vet att du fortfarande läser!

ikväll kom Gustav hit :)
blev filmkväll med popcorn, påskmust och Casanova. alltid lika skönt att träffa dig min lovie. innan dess var sophias bror oscar här, vi gick en promenad, åt middag, och tog det väldigt lugnt. Fick till och med ett minneskort till min mobil av oscar, som jag försökte betala för, men som han hävadade att han ändå inte kunde/skulle använda.. det var i alla fall en mycket bra julklapp/födelsedagspresent! nu behöver jag inte ta bort allt från min mobil hela tiden.

förstår inte att det var idag jag satt ute på arlanda och väntade på bussen. det var nog med all säkerhet sällskapet som drog upp mig ur mitt deppande idag. kände det nästan på direkten efter att Gustav åkt hur lätt det är att ramla tillbaks i det. tur att det finns tv som man kan koncentrera sig på tills dess att jag somnar.

som sagt så känns det så konstigt att vara nere när man har haft så många bra kvällar, så mycket roligt, så mycket tok för sig. men det här är väl säkert efter vågen, det som slår när man fått en överdos av människor, roligt och tok. fast jag vill ju inte, så imorgon ska det bli ändring. upp stigning, kaffe, dusch och sen uppsala med karin. det kommer bli bra, karin är bra och gustav är med bra.

ibland har man tur, jag har väldigt mycket tur när det kommer till mina närmsta. för dom är bäst, alla på sina egna sätt, men dom är bäst.

nu blir det lite för djupt för mig och mitt trötta huvud. måste leta bostad i sthlm, måste ansöka om csn, måste kolla upp lite om kth, måste, måste, måste, måste, måste... vill egentligen bara iväg igen. plugga i Dublin nästa år kanske? det känns ju så rätt!

hejdå.

Inga kommentarer: