fredag 7 augusti 2009

I'm back home!

okej, jag har egentligen inte alls tid med det här men är man inbiten bloggare så är man ;)

kom hem från singö för ca 47min sedan, vilka dagar vi har haft där! ett ganska perfekt avslut på sommaren, inte för att sommaren är slut än men jag tror inte att det blir så mycket mer flängande för mig nu när det bara är TIO DAGAR kvar till inskrivningen på KTH....

som sagt är tiden inte på min sida just nu, ska egentligen vara hemma hos Jobi om 12 minuter, troligt? men fint folk kommer ju alltid lite sent. fast det är kanske lite pinsamt när man bor närmst av alla vänner (ca 50m från jobi) och ändå alltid kommer dit sist. som tur är kan jag skylla det på att jag råkade duscha lite för länge för att jag ville bara fräsch till födelsedagsmiddagen. juste Jobi fyller ju år idag! hurra hurra hurra hurra! vilket firande men så blir det när man är stressad, dessutom kommer jag ändå vara hemma hos henne inom 30min så då kan jag ju fira ordentligt.

imorgon sticker jag till västerås med oscar (sophias storebror), micke (hans kompis) och karin (antagligen någon mer, men vet inte vem) för att åka lite vattenskidor och grilla. helt klart bra aktivitet för en solig lördag eller vad tror ni?

nej nu måste jag skynda vidare. nästa inlägg LOVAR JAG blir om västkusten, om inte JÄTTE konstigt skulle hände ikväll som jag måste blogga om innan jag går och lägger mig.

puss och kram!

ps. nu har jag bara 7min på mig egentligen.. ;)

Inga kommentarer: