fredag 28 augusti 2009

kära läsare

kom hem för ca 50min sedan från ännu en otroligt lyckad gasque (som ni nu borde veta är en sittning med dans efteråt). ojojoj vad det dansades, och ojojoj va varmt det var i lokalen. snacka om att vi visade CL (ett program på kth) var skåpet ska stå. Media ägde dansgolvet, precis som vårat phös har lärt oss att göra!

imorgon bär det av ut till "stugan" där det blir gasque med övernattning, så ni som undrar varför jag inte gick och la mig när jag kom hem så är svaret detta; jag har packat!

nu är jag så klar jag kan bli för stunden med packningen och ska snart sova... frågan är ju bara tru blood eller harry potter?! lutar nog mer mot HP just nu.. men man vet ju aldrig.

ville hur som skriva ett par rader eftersom att jag var så dålig igår och totalt ignorerade er, men ibland är det inte lätt att hinna med allt. vad annars...? jo jag klarade tentan idag, sweeeeetness! så lite matte kommer man väl ihåg i alla fall.

nej nu börjar det blir långrandigt.

SOV GOTT!
puss och kram!

Inga kommentarer: